Tag Archives: Bolasepak Malaysia

Pelik Tapi Betoi Punye..

7 Jun

Apa dah jadi dengan bolasepak Malaysia ni yer..kita ni bukan nye masuk Piala Dunia ni pun..jangan kata nak masuk Piala Dunia ni, nak lepas dari pusingan kelayakan pun entah tahun bila pun tak tau ler…Piala Dunia punye pasal Liga Super kita pulak kena stop sebab apa pun tak tau ler…

Kalau Malaysia main di Piala Dunia tu lain ler citer nye..ni tak, kita pulak stop semata-mata nak tengok pasukan terbaik dunia bermain….kalau tengok pastu boleh ikut cara mereka main tak pe ler, seronok juga kita tengok Liga Super kita mampu meningkat taraf sikit….ni lepas jer Piala Dunia kita pulak masih main macam budak sekolah tingkatan 5 main bola , tak percaya???? tengok ler nanti…malu….malu….

Macam tu ler senario nye bolasepak kita yang malap ni kan, entah ler bila nak meningkat pun tak tau ler nak tunggu ayam jantan bertanduk kot..hahaha…pelik tapi betoi punye kan…

Advertisements